Ehdot ja säännöt
Ehdot ja säännöt
Verkkokaupan https://hanauto.fi(tästä eteenpäin käytetään nimiä verkkokauppa) omistaja on 2798807-1 (rekisteri koodi), sijainti Tiemestarintie 68, 21510 Paimio, Suomi.
Myyntisopimuksen pätevyys, tuote- ja hintatiedot
Myyntiehdot koskevat tavaroiden ostamista verkkokaupasta.
Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat ilmoitetaan tuotteiden vieressä. Hintaan lisätään toimitusmaksu.
Toimituskulut riippuvat ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimituskulut näytetään, kun ostaja tekee tilauksen.
Kaikki hinnat ovat euroissa(€)
Tuotetiedot annetaan heti tuotteen vieressä verkkokaupassa.
Tilauksen tekeminen
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin tilataksesi ne. Täytä kaikki vaaditut kentät ja valitse tilauksen viimeistelyyn sopivin toimitustapa. Kokonaiskustannukset näytetään sitten näytöllä. Tämä voidaan maksaa turvallisesti seuraavilla Montonio OÜ: n tarjoamilla maksutavoilla:
- Virolaiset pankkilinkit: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Latvian pankkilinkit: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Liettuan pankkilinkit: Swedbank, SEB ja Luminor
- Suomalaiset pankkilinkit: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Pohjala, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki
- Via/MasterCard luottokortti maksut
HUOM! Kun käytät pankkilinkin maksua, vahvista tilaus ja napsauta sitten ”Palaa kauppiaalle” -painiketta.
Maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot siirretään valtuutetulle käsittelijälle Montonio OÜ: lle. Sopimus tulee voimaan, kun maksettava summa siirretään verkkokaupan pankkitilille.
Jos emme voi toimittaa tilattuja tavaroita sen vuoksi että ovat loppu varastosta tai jostain muusta syystä, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (mukaan lukien lähetyskulut) hyvitetään nopeasti, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen vastaanottamisesta.
Lähetys
Tavarat lähetetään seuraaviin maihin: Suomi, Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Liettua, Latvia.
Ostaja vastaa toimituskulusta, ja vastaavat hintatiedot näytetään lähetystavan vieressä.
Kaikki Viron sisäiset toimitukset saapuvat yleensä ostajan määrittelemään määränpäähän 4-5 työpäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulopäivästä. Kaikki toimitukset Viron ulkopuolella taataan saapuvan 7 kalenteripäivän kuluessa. Meillä on oikeus lähettää tuotteita 45 kalenteripäivän kuluessa poikkeustapauksissa.
Peruuttamisoikeus
Saatuaan tilauksen ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupan kanssa tehty sopimus 14 päivän kuluessa.
Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on oikeushenkilö.
14 päivän peruutusoikeuden käyttämiseksi et saa käyttää tilattuja tavaroita muulla tavalla kuin on välttämätöntä tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi samalla tavalla kuin sinulla olisi mahdollisuus testata tavaroita varsinaisessa myymälässä.
Jos tavaroita on käytetty mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin on välttämätöntä tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi tai jos käytön tai kulumisen merkkejä on, verkkokaupalla on oikeus alentaa palautettavaa määrää tavaroiden arvon laskun mukaisesti.
Tavaroiden palauttamiseksi sinun on toimitettava peruuttamisilmoitus (jonka lomake löytyy täältä: Palautusehdot sähköpostiosoitteeseen 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
Ostaja vastaa tavaroiden palautuskustannuksista, paitsi tapauksissa, joissa palautuksen syy on se, että palautettava tuote ei täytä tilausta (esim. Väärä tai viallinen tuote).
Ostajan on palautettava tavarat 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen jättämisestä tai esitettävä todisteet siitä, että hän on luovuttanut tavarat kuljetusyritykselle edellä mainitussa ajassa.
Vastaanotettuaan palautetut tavarat verkkokaupan on palautettava ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluttua, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saadut maksut.
Verkkokaupalla on oikeus kieltäytyä hyvityksestä, kunnes palautettavat tavarat on vastaanotettu tai kunnes ostaja on esittänyt todisteet tuotteiden palauttamisesta sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
Jos ostaja on selvästi valinnut eri lähetysmuodon kuin verkkokaupan tarjoama edullisin tavallinen lähetysmuoto, myymälän ei tarvitse korvata tavanomaisia toimituskuluja ylittäviä kustannuksia.
Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä myynnistä ja vaatia ostajan palauttamaan tuotteet, jos tavaroiden merkitty hinta verkkokaupassa on virheen vuoksi merkittävästi alhaisempi kuin tavaroiden markkinahinta.
Vialliset tavarat
Verkkokauppa vastaa laiminlyönnistä myytyjen tavaroiden ostajalle käyttöehdot sopimuksesta tai puutteita, jotka oli jo olemassa toimitushetkellä ja jotka esiintyvät kahden vuoden kuluessa tavaran toimittamisesta ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden kuluessa toimituksesta oletetaan, että vika oli läsnä toimitushetkellä. Verkkokaupan vastuulla on osoittaa toisin.
Ostajalla on oikeus kääntyä verkkokauppaan kahden kuukauden kuluessa vian ilmenemisestä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@hanauto.fi tai soittamalla 044 474 7651.
Verkkokauppa ei ole vastuussa mahdollisista puutteista, jotka johtuvat tavaran toimittamisesta ostajalle.
Jos verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on vikoja, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa vialliset tuotteet. Jos tavaroita ei voida korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki myyntisopimukseen liittyvät maksut.
Verkkokauppa vastaa kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai kirjallisen jäljentämisen mahdollistavassa muodossa 15 päivän kuluessa.
Henkilötietojen suoramarkkinointi ja käsittely
Verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja vain tilauksen käsittelemiseen ja tavaroiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa välittää henkilötiedot kuljetuspalvelun tarjoajalle tavaroiden toimittamiseksi.
Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain, jos ostaja on ilmaissut haluavansa vastaanottaa niitä kirjoittamalla sähköpostiosoitteensa verkkosivustolle ja ilmoittamalla haluavansa vastaanottaa suoraa postia.
Ostaja voi milloin tahansa kieltäytyä sähköpostiosoitteeseen lähetetyistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai seuraamalla tarjouksen sisältävän sähköpostin ohjeita.
Erimielisyyksien selvittäminen
Kaikki ostajan verkkokauppaa koskevat valitukset on lähetettävä sähköpostitse tai soittamalla..
Jos ostaja ja verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan erimielisyyttä sopimuksella, ostaja voi ottaa yhteyttä kuluttajariitakomiteaan. Kuluttajariitakomitea on toimivaltainen ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta johtuvat riidat. Kuluttajariitakomitean riitojen ratkaisu on ostajalle maksutonta.
Ostaja voi myös kääntyä Euroopan unionin riitojenratkaisun puoleen.